dnagyfejlec.jpg

Köszönet Ricsinek

A karburátor, és a benne lévő üzemanyag túlmelegedése ellen
Amikor bemelegedett a motor,időnként "tűsszent" egyet,ki-kihagyott a gyújtás.
A megoldást még a Csepeles index fórumon láttam kb. 1 éve.



Tegnap 55 km-t motoroztunk kb. 10 °C-os hőmérsékletben, teljesítmény változást nem tapasztaltam, a gyújtás kimaradás megszűnt,de még további próbamenetek szükségesek a felelősségteljes nyilatkozáshoz.

 

FRISSÍTÉS:Nyári melegben,kb. 15-20 km megtétele után néha ismét jelentkezik a probléma, bár az eredetinél jóval kevesebbszer és ritkábban.
Továbbá a motor újraindításkor sokkal hamarabb igényli az "úsztatást". Pl. az első tavaszi túrán (március vége) ~15 perc állás után úsztatás nélkül 2-3 rúgásra indult a közdarab nélkül, most hiába is rugdosnám, meg kell szívatni és úgy indítani.

 


Méretek:
A textilbakelit belső átmérője kicsivel nagyobb,mint a szívócsonk külső átmérője. (hogy rá lehessen illeszteni) A textilbakelit vastagsága 4 mm.
A karburátorhoz csatlakozó végének külső átmérője akkora,mint a szívócsonk külső átmérője.

A közdarabot Jordán András, söjtöri veterán motoros tervezte több,hasonló mintadarab alapján, gyártója pedig Dóra Tibor söjtöri esztergályos. A telefonszámukat privátban el tudom küldeni ha érdekel valakit.

 

 
 
 
Így néz ki felszerelve a közdarab.
 
 
DSC01420.jpg