danfejlec.jpg
Szia, Vendég
Felhasználói név: Jelszó: Emlékezz rám

Téma: Beszélgetések........Fő fórum...

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 10 06:21 #81

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1859
  • Köszönetek: 393
357 Dömötör beküldte:
Nem találkoztál R100-al a másik fórumról? Ő is hidas képet tett fel.

Nem találkoztam velük.
Én este 7 körül motoroztam.
Az ő fotója napközben készülhetett.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 09 18:14 #82

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 303
  • Köszönetek: 124
Nem találkoztál R100-al a másik fórumról? Ő is hidas képet tett fel.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 09 17:59 #83

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1859
  • Köszönetek: 393
Nagyon élvezem :)

IMG_20210509_193318.jpg
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 04 20:45 #84

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 303
  • Köszönetek: 124
Tény, hogy nem élvezhető vele a motorozás utassal. Kényszerből elmegy vele, de csak ennyi.
A tempód pont olyan mint az enyémé.
A fúvókával nem azért kell "játszani", elsősorban, hogy a sebességet növeld, hanem azért, hogy nehogy a motor "keveset" kapjon és nyélgáznál (ami előfordul azért) besüljön.
Tehát ha van fúvóka készleted, a nagyobbról kell lefelé haladni a próbák során. Nekem az eddigi legnagyobb van benne, 90-es, de rendeltem egy másik sorozatot is csak azért, mert még ki akarom próbálni a 92-est is. (PZ19-es kínai karbi)

sykes beküldte:
A próbakörből egy tanulságot levontam.
Ez a motor egyszemélyes.
Marhára érezni, hogy ül mögöttem valaki.

Pedig, ez a karbi és a lev.szűrő sokkal jobban kezeli a blokkot. Dinamikusan lehet vele menni.
Az átalakítás előtt a km óra 70-80 között libegett maximum.
Most 80 fölött volt.
Van egy fúvóka készletem, majd próbálkozom még azzal is.
Nem célom a sebeség növelése!
Inkább csak az optimális beállítás.
Az 55-60 körüli teljesen megfelel nekem.

De, most már tudom élvezni a munkám gyümölcsét.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 04 20:01 #85

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1859
  • Köszönetek: 393
Kívülről semmit sem fogsz látni az átalakításból.
Egy kis darabot ki kellett vágni a dekli belsejéből.
Annak a befoltozása van még hátra.

IMG_20210504_215854.jpg
Utolsó szerkesztés: 2021 máj. 04 20:06 Írta: sykes.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 04 19:42 #86

  • akos127
  • akos127 profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • motoros egy életre
  • Hozzászólások: 464
  • Köszönetek: 151
Már csak a blokkfedélben alu hegesztése van hátra, ami védi a jelfogót.
A lemezes megoldás valahogy nem tetszik.

Lefényképeznéd ezt?
Ki log a tekercs a deklin?
Kedves motoros barátok és ismerősök, Danuvia embléma legyen veletek.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 04 19:29 #87

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1859
  • Köszönetek: 393
A próbakörből egy tanulságot levontam.
Ez a motor egyszemélyes.
Marhára érezni, hogy ül mögöttem valaki.

Pedig, ez a karbi és a lev.szűrő sokkal jobban kezeli a blokkot. Dinamikusan lehet vele menni.
Az átalakítás előtt a km óra 70-80 között libegett maximum.
Most 80 fölött volt.
Van egy fúvóka készletem, majd próbálkozom még azzal is.
Nem célom a sebeség növelése!
Inkább csak az optimális beállítás.
Az 55-60 körüli teljesen megfelel nekem.

De, most már tudom élvezni a munkám gyümölcsét.
Utolsó szerkesztés: 2021 máj. 04 19:32 Írta: sykes.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 04 19:20 #88

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1859
  • Köszönetek: 393
akos127 beküldte:
Őrülök Sykes, ügyes voltál, most már csak sokat kell motorozni!
Majd mindennap olvastam az irományokat, Jó Dömötör ezekben a dolgokban!
Gratula innen is!

Köszönöm szépen.
Hamarabb is kész lehetett volna, de az nem rajtam múlott.
Dömötörnél a tudás, én meg tudom, hogy kit kell kérdezni :cheer:
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 04 19:18 #89

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1859
  • Köszönetek: 393
357 Dömötör beküldte:
Fogadd "elvtársi" gratulációmat! :woohoo: Üdv. a klubban!

Köszönöm szépen!

Segítséged nélkül sokkal nehezebben ment volna. Köszönöm mégegyszer.
Hidegen, melegen indul hibátlanul.
Már csak a blokkfedélben alu hegesztése van hátra, ami védi a jelfogót.
A lemezes megoldás valahogy nem tetszik.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 04 17:58 #90

  • akos127
  • akos127 profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • motoros egy életre
  • Hozzászólások: 464
  • Köszönetek: 151
Őrülök Sykes, ügyes voltál, most már csak sokat kell motorozni!
Majd mindennap olvastam az irományokat, Jó Dömötör ezekben a dolgokban!
Gratula innen is!
Kedves motoros barátok és ismerősök, Danuvia embléma legyen veletek.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: sykes

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 04 17:51 #91

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 303
  • Köszönetek: 124
Fogadd "elvtársi" gratulációmat! :woohoo: Üdv. a klubban!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: sykes

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 04 15:36 #92

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1859
  • Köszönetek: 393
Megvolt a próbakör.
Szokásos Duna látogatás Búbánatban.
Ég és föld a különbség :)
Potyautasok is voltak

IMG_20210504_164334.jpg


IMG_20210504_170342.jpg


Ez volt az első útjuk.
Nagyon élvezték.
A kicsivel csak itt a környező utcákban voltunk, mert nincs megfelelő méretű bukója.

IMG_20210504_172251.jpg
Utolsó szerkesztés: 2021 máj. 04 15:40 Írta: sykes.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 02 13:58 #93

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1859
  • Köszönetek: 393
Volt még 2 mechanikus hiba, az is javítva.
Most már rakom össze.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: villfo

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 01 05:02 #94

  • villfo
  • villfo profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1180
  • Köszönetek: 168
sykes beküldte:
Köszi a megerősítést.
A duda az csak akkor szól, ha bent van az akksi.
Vakami kínai, de veszettül szól.

Akkor az biztos egyenáramú, és nem szólal meg a lüktető egyenárammal amit a dióda produkál !
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: sykes

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 ápr. 30 18:18 #95

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 303
  • Köszönetek: 124
Az nem bibi, nekem is ilyen.
sykes beküldte:
Egy kis bibi azért lehet a rendszerben.
A féklámpa és a parkolófény akku nélkül is világít. Fordulatszám függvényében az erőssége változik.
Akkuval stabillá változik a fényerő
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: sykes

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 ápr. 30 06:00 #96

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1859
  • Köszönetek: 393
Köszi a megerősítést.
A duda az csak akkor szól, ha bent van az akksi.
Vakami kínai, de veszettül szól.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 ápr. 30 05:24 #97

  • villfo
  • villfo profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1180
  • Köszönetek: 168
sykes beküldte:
Egy kis bibi azért lehet a rendszerben.
A féklámpa és a parkolófény akku nélkül is világít. Fordulatszám függvényében az erőssége változik.
Akkuval stabillá változik a fényerő
Jól sikerült a a töltésed a töltő feszültséggel is müködnek a lámpák az aksi arra kell mikor nem pöfög a masina akkor is működjön.
Dudád milyen van az is szépen szól ?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 ápr. 30 02:45 #98

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1859
  • Köszönetek: 393
Egy kis bibi azért lehet a rendszerben.
A féklámpa és a parkolófény akku nélkül is világít. Fordulatszám függvényében az erőssége változik.
Akkuval stabillá változik a fényerő
Utolsó szerkesztés: 2021 ápr. 30 02:46 Írta: sykes.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 ápr. 29 19:34 #99

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 303
  • Köszönetek: 124
Digitális multiméterrel méred? Lehet, hogy nem képes a műszer a sok feszültség hullámot jól átlagolni. Egy hagyományos mutatós műszer jobban mutatja a valóságot.
De először használd és mérj akku feszültséget előtte és utána.
Ha az akku feszültsége ok, akkor hagyd a fenébe az aggódást!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 ápr. 29 18:44 #100

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1859
  • Köszönetek: 393
357 Dömötör beküldte:
A töltő feszültség inkább érdekes, ami ne menjen 14 volt fölé nagyon. Ez úgyis állandóan változik.
10-12 között csapong
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Oldalmegjelenítési idő: 0.174 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum